Czym jest gra ArcheryTag
Archery Tag to alternatywny paintball. Połączenie łucznictwa sportowego z polowaniem na ludzi :)
Zabawa w której ostre groty strzał zostały zastąpione miękkimi końcówkami pozwalającymi strzelać do przeciwników bez obawy o ich zdrowie.
Zasady tego sportu to mieszanka elementów zaczerpniętych z gry w dwa ognie, paintballa oraz łucznictwa tradycyjnego. Stąd też różne nazewnictwo: Arrow tag, bitwy łuczników, paintball na łuki.
Niezależnie od nazwy, mieszanka ta tworzy fundament pod zupełnie nową formę rozrywki, pozwalając na doświadczenie absolutnie unikatowych doznań.
Generator sporej ilości adrenaliny, dla tych którzy jednocześnie chcą wykazać się celnym okiem, refleksem czy umiejętnościami strategicznymi – tak, tak... pozwólmy im poczuć, że posiadają te umiejętności :)
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo jest najważniejsze, dlatego profesjonalne szkolenie i przygotowanie zawodników do gry jest naszym priorytetem.
Aby zagwarantować 100% bezpieczeństwa zapewniamy odpowiedni zestaw ochrony osobistej dla każdego zawodnika. Przed rozpoczęciem otrzymujesz ochraniacz na przedramię – aby uniknąć cięciwy własnego łuku oraz maskę – po to by zapewnić bezpieczeństwo najważniejszej części ciała – głowy.
Dodatkowo przed rozpoczęciem zmagań starannie przygotowujemy pole boju tak, by niezagrożone było bezpieczeństwo nie tylko uczestników, ale i osób obserwujących zmagania.
Nasz sprzęt jest rzetelnie sprawdzany przed każdym bojem, a amunicja której używamy to strzały z przyjazną, miękką końcówką, której uderzenie nie niesie absolutnie żadnego ryzyka dla zdrowia przeciwnika.
Zasady
Wychodzimy z założenia, że grunt to dobrze się bawić, dlatego serwujemy pakiet rozrywki w miejsce sztywnych zasad.
Jeżeli jednak jesteś żądny teorii, to sprawa wygląda następująco:
Gra jest oparta o rywalizację drużynową, zatem zawodnicy obcych drużyn przebywają w trakcie rozgrywki na przeciwległych polach rozdzielonych strefą bezpieczeństwa w której znajdują się profesjonalne tarcze do Archery Tag. W trakcie rozgrywki łucznicy korzystają z bunkrów lub przeszkód jako osłony przed strzałami przeciwnika.
By sięgnąć po zwycięstwo mają za zadanie wyeliminować drużynę przeciwnika lub wystrzelać okręgi w tarczy drużyny przeciwnej.
Zestrzelony wojownik ma możliwość powrotu do gry, kiedy jego drużynowy kompan wybije element z tarczy lub złapie strzałę wystrzeloną z wrogiego łuku – ten zwinny ruch eliminuje jednocześnie autora kiepskiego strzału.
Chyba pozwolicie nam wprowadzić kilka modyfikacji i przełożyć to „na nasze”?